Kezdőlap Cégindítási tanácsadás Cégalapitás egyszerűen Online cégalapítás Egyéni vállalkozás

                    Könyvviteli szolgáltatás Gyakran ismételt kérdések TEAOR 08 Budapesti iroda Miskolci iroda

Könyviteli szolgáltatások

Tartalom jegyzék:      (Kattintson rá a megtekinteni kívánt szolgáltatásra!)

TÁVKÖNYVELÉS

Mi a különbség a könyvelés és a távkönyvelés között?

Milyen előnyei vannak a távkönyvelésnek?

Kinek ajánlott a távkönyvelés?

KÖNYVELÉS

Általános információk

Szerződéses viszonyban végzett szolgáltatások

Külön megállapodás alapján végzett szolgáltatások

Kényelmi szolgáltatások

Áraink

Távkönyvelés

Mi a különbség a könyvelés és a távkönyvelés között?

Csupán annyi, hogy a könyvelendő bizonylatok digitalizált formában, internet útján jutnak el Öntől, irodánkba. Az Ön választása szerint ez történhet akár naponta is.

Milyen előnyei vannak a távkönyvelésnek?

Nem kell előzetesen időpontot egyeztessen a találkozáshoz könyvelőjével, bármikor, ha ideje engedi elküldheti a könyvelendő bizonylatokat.

Elmarad a könyvelőhöz való utazás, várakozás kellemetlensége, nem kell megküzdenie a parkolási nehézségekkel.

Lehetőség nyílik napi könyvelésre és viszont adatszolgáltatásra, mert az este elküldött bizonylatok éjjel lekönyvelésre kerülnek és reggel már az Ön által kért vezetői, pénzügyi, stb. információk, a rendelkezésére állnak, napra készen cége aktuális helyzetéről.

Ha problémája van, az ingyenes MSN vagy Skype segítségével kommunikálhat velünk. Tehát az általában megszokott havi egyszeri személyes beszélgetés helyett, probléma és döntésorientált kommunikációra van lehetősége szakembereinkkel, akár naponta is.

Kinek ajánlott a távkönyvelés?

Aki igényli cége helyzetével kapcsolatosan a napi informáltságot, annak ideális megoldás.

Dinamikus, sokat utazó, internet technológiát egyébként is napi munkája során használó vállalkozásoknak.

Célszerű továbbá kis számla mennyiségű cégek esetén is, mert költség kímélő megoldás.

Vissza a lap tetejére

            Könyvelés
            Általános információk

 A vállalkozások könyvelése - gazdasági tevékenységük tükre.

Irodánk mikro-, kis-, és közép vállalkozások teljes körű kiszolgálását végzi, az alapítástól a zárásig.

Ügyfeleinknek csupán annyi dolguk van, hogy havonta egyszer beadják a bizonylataikat, a többit már mi intézzük.

A cég gazdálkodásáról rendszeres visszajelzést adunk, ügyfeleink munkáját, gazdasági döntéseit, rendszeres konzultációkkal támogatjuk.

Kívánság szerinti elemzéseket, tetszés szerinti üzleti jelentéseket, prognózisokat készítünk.

Munkánkért anyagi felelősséget vállalunk, melyre könyvelői felelősség biztosítással rendelkezünk a Generali-Providencia Biztosító Zrt.-nél.

Vissza a lap tetejére

            Szerződéses viszonyban végzett szolgáltatások

Könyvelési szolgáltatás

Teljes körű szolgáltatás:

Számviteli politika elkészítése

Számviteli rendszer felépítése

Könyvelési rendszer kialakítása, átvétele ill. működtetése.

Bizonylatok nyilvántartása és könyvelése:

Analitikus nyilvántartások vezetése:

Követelések kezelése

Szigorú számadású bizonylatok nyilvántartása

Év végi zárlati munkák elkészítése

Éves beszámoló elkészítése

Könyvvizsgálat levezetése

Jelentések készítése

Vissza a lap tetejére

Bérszámfejtési szolgáltatás

Teljes körű szolgáltatás:

Magán nyugdíjpénztári bevallások, jelentések elkészítése.

Munkaszerződések és módosításaik elkészítése.

Kilépő dolgozók leszámoltatásának intézése.

Táppénzzel kapcsolatos ügyintézés.

Vissza a lap tetejére

           Külön megállapodás alapján végzett szolgáltatások

Cégképviselet

Kapcsolat tartás és képviselet adó és más hatóságok felé.

(APEH, Önkormányzatok, Társadalom és egészségbiztosítás intézményei, MNB, ügyfél bankja és hitelezője, VPOP, INTRASTAT, Könyvvizsgálók.)

Vissza a lap tetejére

Jelentések, elemzések készítése

Éves beszámoló összeállítás.

Menedzsment jelentések készítése és elemzése

Ügyfél tevékenységének és igényeinek megfelelő jelentés rendszer kialakítása

Költségvetés (budget) készítése, elemzése

Cash flow kimutatás

Adatszolgáltatások

Üzleti jelentések elkészítése

Üzleti terv összeállítása

Vissza a lap tetejére

Üzletviteli tanácsadás

Napi üzleti ügyekben való döntéshozatal elősegítése.

Döntési alternatívák számításokkal való alátámasztása.

Vissza a lap tetejére

Hitelkérelmek, pályázatok készitése

Üzleti tervek komplett összeállítása.

Részfeladatként gazdaságossági, jövedelmezőségi kimutatások elemzések készítése.

Vissza a lap tetejére

Iratőrzési szolgáltatás

Amennyiben a cég iratainak őrzésére az iroda kerül bejelentésre, külön díjazás ellenében végezzük e szolgáltatást.

Vissza a lap tetejére

Szabályzatok készítése:

Pénzmosás elleni törvény szabályzata

Számviteli politika

Pénzkezelési szabályzat

Leltározási szabályzat

Önköltségi szabályzat

Selejtezési szabályzat

Vállalkozások számlarendje (számlatükör)

Valutapénztár kezelési szabályzat

Iratkezelési szabályzat

Belső ellenőrzési szabályzat

Munkaügyi szabályzat

Titok és adatvédelmi szabályzat

Vissza a lap tetejére

          Kényelmi szolgáltatások

Ügyfélbarát nyitvatartás

Cégünk fontosnak tartja, a személyes konzultációt ügyfeleivel, ezért a könyvelési anyag leadásának idején (minden hónap 1. és 5. között) 06 és 22 óra között tartunk nyitva azért, hogy egy partnerünkre legalább 1 óra időt tudjunk fordítani anélkül, hogy másik partnerünk zavarná a megbeszélést.

Vissza a lap tetejére

Folyamatos visszajelzés a cég gazdálkodásáról

A személyes megbeszélés alkalmával, visszajelzést adunk a cég gazdálkodási adatainak tapasztalatairól, segítő korrigáló, tanácsadó jelleggel, valamint mód nyílik ügyfelünk kérdéseinek megválaszolására.

Vissza a lap tetejére

Határidőkről email és sms értesítés

A határidőkre történő adó és járulék fizetési kötelezettség kiszámolt, számfejtett, stb. összegeit, a számlaszámokat email útján juttatjuk el ügyfeleinkhez, továbbá a határnapon sms emlékeztetőt is küldünk.

Vissza a lap tetejére

Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonon naponta elérhetők vagyunk 09 és 16 óra között, személyesen minden hétfői napon 09 és 17 óra között, egyéb időpontokban pedig előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Vissza a lap tetejére

Cégprofilra szabott ingyenes hírlevél a változásokról

Partnereinket folyamatosan tájékoztatjuk a vállalkozását érintő változásokról, melyet email útján, hírlevél formájában biztosítunk.

Vissza a lap tetejére

          Áraink

Induló vállalkozások esetén:

Betéti társaságok 10.000 Ft + ÁFA /hó -tól.

Korlátolt felelősségű társaságok 15.000 Ft + ÁFA /hó -tól.

Alapítványok 10.000 Ft + ÁFA /hó -tól.

Egyéni vállalkozók 3.000 Ft + ÁFA /hó -tól.

Éves zárás, év végi adatszolgáltatás (mérleg, bevallások, helyi adók) + 1 havi díj.

Vissza a lap tetejére

Működő vállalkozások esetén:

Az árak egyediek, a kialakításkor fontos szempont a vállalkozási forma, a könyvelés mennyisége, bonyolultsága, az alkalmazottak létszáma, a bevallások gyakorisága.

A könyvviteli szolgáltatásnál egy fő bérszámfejtése bele tartozik az alapdíjba, ezt meghaladóan pedig 2.000 Ft /hó/fő a bérszámfejtés díja, mely magában foglalja az elektronikus bevallás díját is.

Visszamenőleges könyvelés esetén kedvezményeket biztosítunk.

Vissza a lap tetejére

Elektronikus bevallások:

Csak elektronikus bevallással kapcsolatos igény esetén, bevallásonként 2.500 Ft + ÁFA díjat számítunk fel.

Vissza a lap tetejére

Szabályzatok elkészítése

Kötelező szabályzatok elkészítése 15.000 Ft +ÁFA

Vissza a lap tetejére

Munkánk során teljes anyagi felelősséget vállalunk azért, hogy a nekünk átadott bizonylatokból az adók és a különféle kötelezettségek értékeit helyesen számoltuk ki.

Online Cégalapítás és KFT alapítás